BAIGIAMŲJŲ DARBŲ RENGIMO ORGANIZAVIMO KOKYBĖS ĮVERTINIMAS PAGAL WEIGHTED SERVQUAL METODIKĄ

  • Irma Šileikienė Vilniaus kolegija
  • Ana Usovaitė Vilniaus kolegija

Abstract

Šiame straipsnyje pritaikoma viena iš populiariausių kokybės vertinimo metodikų SERVQUAL siekiant apibrėžti studijų proceso kokybę. Konkrečiai skiriamas dėmesys galutiniam ir neabejotinai aktualiam studijų proceso etapui – baigiamojo darbo rengimo organizavimui. Darbe išanalizuotos studijų kokybės vertinimo problematika ir SERVQUAL metodikos Weighted atšakos pritaikymo galimybės vertinant studijų kokybę. Pritaikius SERVQUAL paslaugų kokybės vertinimo metodiką baigiamųjų darbų rengimo ir gynimo procesui, galima nustatyti darbo su studentais tobulinimo perspektyvas, o gauti rezultatai atskleidė svarbiausias tobulinimo kryptis. Apskaičiuoti pagrindinių SERVQUAL metodikos dimensijų (apčiuopiamumo, atsakingumo, patikimumo, užtikrintumo ir empatijos) parametrų balai. Rezultatai parodė, kad tarp studentų lūkesčių ir suvokimo didžiausią atotrūkį tarp visų metmenų turi empatija, o mažiausią atotrūkį turi patikimumas. Per abejus mokslo metus gauti panašūs rezultatai.

Downloads

Download data is not yet available.
Published
2021-09-06
How to Cite
Šileikienė, I., & Usovaitė, A. (2021). BAIGIAMŲJŲ DARBŲ RENGIMO ORGANIZAVIMO KOKYBĖS ĮVERTINIMAS PAGAL WEIGHTED SERVQUAL METODIKĄ. Mokslo Taikomieji Tyrimai Lietuvos Kolegijose, 1(17), 92-100. Retrieved from https://ojs.kaunokolegija.lt/index.php/mttlk/article/view/435