ĮMONĖS KLIENTŲ VALDYMO INFORMACINĖ SISTEMA

  • Edminas Rakauskas Kauno kolegija
  • Dalė Lukšaitė Kauno kolegija
Keywords: information system (IS), customer relationship management (CRM), small medium enterprise (SME), information technology (IT)

Abstract

Dėl atsirandančių inovacijų, globalizacijos procesų, spartėjančio gyvenimo tempo ir informacijos reikšmingumo investicijos į informacinių technologijų produktus nuolat auga. Paprastai, pagal naudojamas technologijas ir sistemas yra vertinamos ir įmonės galimybės konkuruoti rinkoje. Atsižvelgiant į bendrąją sėkmingų įmonių praktiką, tam, kad užtikrinti įmonės ar organizacijos sėkmę, svarbu nuolat ieškoti investavimo sprendimų, gerinančių santykius su klientais, tam, kad paskatinti jų lojalumą ir išlaikyti įmonės konkurencingumą rinkoje, kurioje įmonė aktyviai dalyvauja arba siekia įsitvirtinti. Pastariesiems tikslams pasiekti dažniausiai įmonių pasirinkimas yra klientų valdymo informacinės sistemos sprendimas (toliau CRM). Įmonės klientų valdymo informacinė sistema skirta apjungti skirtingus klientų aptarnavimo procesus į bendrą visumą ir juos valdyti. Jos pagalba yra išvengiama besikartojančių, nepraktiškų, laiką švaistančių ir papildomų procesų, lengvinamas duomenų ir informacijos apsikeitimas, duomenų pasiekiamumas, kaupiami darbo su sistema įrašai, mažinamos žmogiškųjų išteklių sąnaudos. Atliekant skirtingų autorių mokslinių ir komercinių publikacijų tyrimą bus apžvelgiamos klientų informacinių valdymo sistemų naudotojų tipinių poreikių tendencijos, probleminės sritys ir CRM sistemų pritaikymo galimybės.

Downloads

Download data is not yet available.
Published
2021-11-25