FINANSINIO RAŠTINGUMO, PADEDANČIO PLANUOTI MOKSLEIVIŲ ASMENINĮ BIUDŽETĄ NAUDOJANT PROGRAMĖLĘ „SPENDING TRACKER“, UGDYMAS
Abstract
Straipsnyje nagrinėjama Lietuvos X gimnazijos 10 klasės mokinių finansinio raštingumo ugdymo dinamikos kaita, mokant / is naudotis „Spending tracker“ biudžeto planavimo programėle. Tyrimo tikslas – nustatyti programėlės „Spending tracker“, padedančios planuoti asmeninį biudžetą, panaudojimo poveikį 10 klasės mokiniams, ugdant finansinio raštingumo gebėjimus.
Tyrimo metu taikyta mišri tyrimo metodologinė prieiga. Atliktas kiekybinis (anketinė apklausa prieš ir po inovacijos diegimo) ir kokybinis (mokinių refleksija) tyrimai.
Tyrimo rezultatai atskleidė, kad mokinių finansinio raštingumo žinių lygis siekė 61,13 proc. Apibendrinus abi testo dalis žinių lygis yra 25,362 balo iš 30 galimų arba 84,54 proc., t. y. augo daugiau nei 33 proc. Todėl galima teigti, jog mobiliosios programėlės „Spending tracker“, ugdant finansinio raštingumo gebėjimus ir padedančios planuoti asmeninį biudžetą, poveikis moksleiviams yra teigiamas.