EMOCINIO INTELEKTO UGDYMAS IKIMOKYKLINIAME AMŽIUJE
Abstract
Straipsnyje sisteminamos emocinio intelekto, emocinio potencialo, emocijų ir jausmų sąsajų kategorijos. Ugdyti vaiko emocinį intelektą – tai padėti jam spręsti emocines problemas, mokyti svarbių elgesio strategijų, pozityvių santykių su aplinkiniais ir kt. Emociškai ugdomi vaikai išlieka ramesni ir stabilesni įvairiose kritinėse situacijose, lengviau susitvarko su savo jausmais, net ir negatyviais, rečiau serga įvairiomis ligomis, turi mažiau pykčio ir agresijos. Straipsnyje analizuojama priemonių ir būdų sistema ikimokyklinio amžiaus vaikų emocinio (jausminio) intelekto ugdymo plėtotei bei pristatoma empirinio tyrimo, kuriame dalyvavo ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogai, apie ikimokyklinio amžiaus vaikų emocinio intelekto ugdymo galimybes analizė.Downloads
Download data is not yet available.
Published
2017-05-30
How to Cite
Slušnienė, G., & Balčėtienė, A. (2017). EMOCINIO INTELEKTO UGDYMAS IKIMOKYKLINIAME AMŽIUJE. Mokslo Taikomieji Tyrimai Lietuvos Kolegijose, 1(12). Retrieved from https://ojs.kaunokolegija.lt/index.php/mttlk/article/view/127
Section
Socialinių mokslų tyrimai