INFORMACINIŲ FINANSŲ SISTEMŲ STUDIJŲ PROGRAMOS VERTINIMAS ABSOLVENTŲ POŽIŪRIU
Abstract
Daugumoje Lietuvos aukštųjų mokyklų diegiamos vidinio kokybės valdymo sistemos. Jų poreikį skatina Europos šalių mokymo institucijų pokyčiai, kokybės valdymo sistemų populiarinimas kitų šalių švietimo institucijose bei Lietuvos verslo įmonėse, rinkos ekonomikoje. Pagal Visuotinės kokybės užtikrinimo sistemos principus kolegija siekia išlikti konkurencinga švietimo sistemoje, yra atsakinga už vidinės kokybės užtikrinimą, sistemos įgyvendinimą ir tobulinimą. Nuolatinė studijų programų peržiūra turi remtis studentų, absolventų, dėstytojų ir darbdavių nuomone. Siekiant tobulinti kolegijos veiklą, joje periodiškai atliekamos studentų apklausos bei tyrimai, siekiant išsiaiškinti jų nuomonę apie teikiamų paslaugų kokybę. Kokybei užtikrinti reikalingas grįžtamasis ryšys. Dažniausiai naudojamas būdas gauti grįžtamąjį ryšį apie studijas yra studentų apklausa. Straipsnio tikslas yra pateikti Kauno kolegijos studijų programos „Informacinės finansų sistemos“ kokybės vertinimą pirmosios absolventų laidos požiūriu. Šiuo atveju buvo pasirinkti pirmos laidos absolventų atsiliepimai apie šią studijų programą. Tyrimų metu buvo analizuojamos studijų programos stipriosios ir tobulintinos pusės bei pateikiamos rekomendacijos.